نوشته شده توسط : آهن پرایس

در شرایطی که از اواخر خرداد ماه سال جدید مجددا قیمت ها در بازار آهن الات روند صعودی در پیش گرفت، روز گذشته قیمت ها در برخی از بخش های این بازار با ثبات مواجه شد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، هفته جاری اتفاقات عجیبی در بازار اهن آلات افتاد. از نوسانات روز شنبه تا ثبات قیمت ها در روز یکشنبه همگی از جمله اتفاقاتی بودند که هفته پر افت و خیزی را ساختند. روز گذشته بخش هایی از بازار اهن از جمله میلگرد آجدار، قوطی پروفیل و همچنین تیرآهن ذوب اهن اصفهان در ثبات بسر می بردند. البته در دیگر بخش های نیز ثبات قیمت نسبی دیده می شد.

بخش میلگرد آجدار روز گذشته را در ارامش سپری کرد. کارخانه های تولید کننده میلگرد در روز یکشنبه قیمت هایشان را ثبات اعلام نمودند تا با این کار شاهد بازار ارام تری طی دو هفته اخیر باشیم.

کارخانه هایی از قبیل نیشابور، بردسیر کرمان، حسن رود انزلی و... از جمله کارخانه هایی بودند که نرخ هایشان در روز گذشته ثابت اعلام شد. در حال حاضر قیمت میلگرد بر پایه 3480 تومان می باشد.

در میان تمام این ثبات قیمت ها، باز هم کارخانه هایی وجود داشت تا نظم بازار را برهم زنند. کارخانه هایی از قبیل سیادن ابهر و نورد ایوان غرب در روز گذشته قیمت میلگرد سایز 14 خود را با کاهش اعلام نمودند.

در بخش پروفیل ها نیز آرامش برقرار بود. قیمت قوطی پروفیل ها روز گذشته بر پایه 3650 تومان اعلام شد. در این بخش نیز سه کارخانه جهان پرفیل، یزد و همچنین منورد میلاد یزد نظم بازار را برهم ریختند و قیمت قوطی آهن ضخامت 2.5 خود را با افزایش اعلام نمودند. کارخانه جهان پروفیل قیمت پروفیل خود را با 30 تومان افزایش 3700 تومان اعلام نمود.

خبر های بازار اهن حاکی از ثبات قیمت تیرآهن ذوبی درب بنگا تهران می باشد. بخش تیرآهن ها در روز گذشته روندی صعودی داشت که در ین میان تنها تیرآهن ذوب آهن اصفهان بود که نرخ هایش با ثبات اعلام شد. قیمت دیگر تیراهن های متفرقه در روز گذشته افزایش یافتند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: